zaterdag 9 februari 2008

"SONY" slim 12,0 megapixel

Doorgaans besteed ik niet zo veel geld aan hebbedingetjes, telofoontjes, computers, camera's en dat soort zaken. Maar als ik een nieuw speeltje koop dan kan ik wel zo blij als een kind worden.
Nu heb ik een nieuwe camera gekocht en ik zelden heb ik met zoveel tegenzin een hebbedingetje gekocht. Niet alleen was ik erg geiriteerd over het feit dat m'n goede camera de geest heeft gegeven. Ook de keuze mogelijkheid voor een nieuwe camera was nogal bedroevend. In heel Riberalta waren 2 digitale camera's en ik heb de SONY slim 12,0 megapixel gekocht. Teminste dat staat op dat apparaat en ik moet zeggen, iemand heeft er best wel een beetje tijd aan besteed om SONY op het aparaat te stickeren. Ik vrees dat de 12,0 megapixel ook met een korrel zout genomen moet worden. Het enige aan de naamgeving wat lijkt te kloppen is "slim", want klein en dun is hij wel. En dit allemaal voor 90 euro.
Dus dat wordt een hoop foto's maken om te zorgen dat ik achteraf toch erg blij ben dat ik dit hebbedingetje heb gekocht. Hier onder de eerste foto die ik gemaakt heb met m'n "SONY" slim 12,0 megapixel.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik was toch wel nieuwsgierig dus heb even gegoogled. Sony heeft 1 camera die hierbij in de buurt komt: de Sony Cybershot DSC-W200. En die is inderdaad klein en plat. Maar de adviesprijs in Nederland is volgens BOL 449 euro. En dan voor 90 euro in de middle of nowhere....? Tsja, zou het de echte zijn? :)

Anoniem zei

Hé Daan,
Ook ik heb even sony slim 12 megapixels op google ingetyped. En weet je wat ik vond. Als eerste hit "Daantje schrijft ook maar wat". Of je nou blij bent of niet met je nieuwe gadget, je staat op google.
Ik denk dat die 12 megapixels niet klopt maar dat het er 8 zijn (ook genoeg). Met die 12 zal vast de garantie bedoelt worden, maar ach dat zullen ze wel niet snappen daar in Riberalta. En ja een echte sony camera voor 90 euro, denk niet dat je er spijt van krijgt. Hoe gaat het verder met de gezondheid?

Groetjes,
Maria