dinsdag 26 februari 2008

Joehoe vakantie!

Eigenlijk had ik helemaal niet zo'n zin om nog door Peru te trekken, ik heb de laatste weken erg hard gewerkt en ben daardoor bekaf. Verder heb ik niet echt een makkelijke uitrusting om mee te gaan backpacken. Naast mijn gewone bagage sjouw ik nog met een laptop, een binoculair van ruim 5 kilo en meer dan 10 kilo semi legaal hout (of semi illegaal hout, het is maar hoe je het bekijkt), alles bij elkaar heb ik bijna 45 kilo aan bagage.
De aankomst in Cusco ging zo soepel, dat ik er weer helemaal zin in heb. Het hotel is echt heel mooi en ik heb in geen tijden zo´n schone (gedeelde) douche en wc gehad. Na het inchecken ben ik eerst in een te sjiek restaurant voor mijn outfit gaan eten en verder een beetje rond gewandeld door het koloniale centrum. Ik denk dat ik de komende paar dagen erg veel te doen heb en dus dit zal wel de laatste post uit Zuid-Amerika zijn. De foto's van Peru komen wel als ik terug ben in Nederland.
Wel heb ik nog een laatste fotoalbum van Bolivia, het zijn wat dingen door elkaar en met wat foto's die Mart heeft gemaakt.

Geen opmerkingen: